Nietypowe zachowanie kierowcy autobusu we Wrocławiu
We Wrocławiu doszło do nietypowej sytuacji na linii autobusowej 114, gdy jeden z pasażerów omyłkowo nacisnął przycisk „stop”. Kierowca, najwyraźniej zirytowany, zatrzymał pojazd i poprosił pasażera o opuszczenie autobusu. Następnie, ku zaskoczeniu pasażerów, zapowiedział, że cały autobus musi „ponieść karę”, co wywołało sprzeciw i zdziwienie wśród podróżnych.
Pasażerowie zszokowani reakcją kierowcy
Jeden z pasażerów, pan Tomasz, opisał, że autobus stał przez około 10 minut, a w tym czasie inni podróżni próbowali przekonać kierowcę, by ruszył dalej. Kierowca jednak nie zmienił swojej decyzji, tłumacząc, że to „kara” za niewłaściwe użycie przycisku.
Oświadczenie MPK Wrocław
MPK Wrocław poinformowało, że sytuacja jest nieakceptowalna i została zgłoszona do firmy Mobilis, obsługującej tę linię. MPK obiecało przeprosić pasażerów i zadbać o to, by sytuacja się nie powtórzyła, oraz zapewniło o podjęciu odpowiednich działań, jeśli opis wydarzenia się potwierdzi.